Mit sidste blog-indlæg fra Danmark i 10 måneder !

Så er det imorgen, det hele sker !

Det virker surrealistisk. Jeg glæder mig ret så meget. Min kuffert er stort set pakket, og det har den været i et par uger nu her. I onsdags var jeg ude at anskaffe mig et spejlreflekskamera. Det virker af en anstændig god kvalitet, og jeg er rimelig tilfreds med det. Min stedfar er til og med misundelig på mig på grund af mit nye flotte kamera. Så jeg er i hvert fald i stand til at få taget nogle gode billeder under mit ophold.

Fra København, Kastrup til Newark, New Jersey varer flyveturen hele 8 timer og 25 minutter, så jeg har lidt af en tur forude, kan man mene. Denne rejse begynder jeg imorgen klokken 12:25 dansk tid.

Fra Newark, New Jersey skal jeg flyve til Minneapolis, Minnesota, som tager hele 3 timer. Her skal jeg så vente i halvanden times tid, hvorefter jeg skal fra Minneapolis, Minnesota til Spokane, Washington, hvor jeg vil ankomme 11:04 lokal tid. Denne rejse tager også omkring de 3 timer.

Lige nu funderer jeg over, hvad jeg skal have med i min håndbagage udover mit kamera og computer. Det er utroligt, at det kan være så svært at pakke ! På den ene side føler jeg mig ikke parat til at tage afsted, da jeg føler, at jeg mangler alverdens ting at pakke endnu. På den anden side har jeg været parat til at tage afsted lige siden, at folkeskolen sluttede.

Alt i alt glæder jeg mig til opholdet i New York/New Jersey sammen med alle de andre elever fra Explorius. Dertil ikke mindst sightseeing tours'ene, hvor vi skal rundt forskellige steder på Manhattan.

Til jer, der følger min blog, hyg jer i Danmark, mens jeg drager til det store land i vest !

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Så prøver vi at blogge igen...

Tredje blog indlæg

Soft Landing Camp i New York 2012