Tredje blog indlæg

Der gik lige lidt længere tid end jeg havde regnet med indtil næste indlæg...

Til mit forsvar har jeg haft et rimelig travlt år, med college, arbejde, konen, og nu som far til en lille pige som jeg elsker rigtig højt tiltrods for søvnmangelen et barn medbringer.
Nok om det, her er lidt flere billeder fra rundt omkring i verden hvilket jo egentlig er formålet med denne blog efter alt.

Dette billede tog jeg ved Grand Canyon, Arizona i September 2013. Det lille egern løb langs kanten som om den var udødelig.
                                                                                 


Dette billede blev også taget i September 2013 og er Montezuma Casttle ruinen i Arizona.

De tre næste billeder er af vulkanen Mount Hood som ligger i det norlige Oregon, jeg tog billederne tilbage i juni 2016.


  
De næste to billeder er taget i Amsterdam Holland tilbage i marts 2015.



De næste tre billeder er taget tæt ved Coeur d'Alene i Idaho tilbage i februar 2016.
  




Dette billede tog jeg i Chichén Itzá Mexico i marts 2016.
  

                                           Dette billede tog jeg i august 2013 tæt på Reardan i staten Washington.
                                                                                        

                          Dette billede tog jeg tæt på Leavenworth Washington i Oktober 2017
                                                                             


Giza pyramiderne i Ægypten taget tilbage i februar 2008.
 



Tak fordi i læser med, og jeg skal nok prøve at blive bedre med at poste regulært så vidt jeg nu har tid. 

Happy Thanksgiving fra Washington!


Kommentarer

  1. Superflot pyramidefoto, Lau! Man kan jo mærke heden komme ud af skærmen mod én, når man kigger på det...
    Og så lader det til, at jeg skulle have researchet lidt om Montezuma Castle, da vi var i Arizona for snart mange år siden - det ser ud til at være et flot sted! Men Arizona er jo også en stor stat, så måske vi slet var i nærheden dengang :-)
    / Bjarne S.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Så prøver vi at blogge igen...

Soft Landing Camp i New York 2012